یو پی اس بهراد

Wiki Article

بدین ترتیب از داشتن یک منبع تغذیه‌ی ثابت اطمینان حاصل می‌کنید.

نصب یک یو پی اس در خانه، می‌تواند آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورد، چون همیشه می‌دانید که یک راه حل برق پشتیبان برای تأمین برق لوازم الکترونیکی در اختیار دارید که در زمان‌های ضروری یا شرایط ناپایدار الکتریکی می‌توانید به آن تکیه کنید.

محبوبیت وضعیت رتبه میانگین جدیدترین قیمت از کم به زیاد گرانترین به ارزانترین

این نوع منبع تغذیه را به این دلیل که در آن کلیدزنی (سوییچینگ: قطع و وصل کردن جریان) صورت نمی‌گیرد، خطی می‌گویند، اگرچه در ساختار آن از عناصر مداریِ غیرخطی مانند دیود و ترانزیستور استفاده شده‌است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از برندها در این زمینه قابلیت‌های خاصی دارند؛ مثلاً خروجی‌های جانبی وجود دارد که برای ذخیره‌ی انرژی دستگاه‌های جانبی را به طور خودکار به خواب می‌برد.

اگر می‌خواهید محاسبات شما کاملاً دقیق باشد از یک ابزار مخصوص محاسبه‌ی انرژی استفاده کنید تا الگوهای مصرفی دقیق دستگاه‌ها را ببینید.

از طرف دیگر دو کامپیوتری دیگری که گفتیم دستگاه‌های اضافه‌ای نظیر مانیتور، هارد درایو اکسترنال و غیره دارند. پس برای این کامپیوتر باید توان اضافه‌ای در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق مانیتور هم روشن بماند تا بتواند با دستگاه کار کنید.

اصطلاحات رایج در خرید عطر که باید آن ها را یاد گرفت لینک های مفید چارت تتر به ریال در تریدینگ ویو

ما فرض می‌کنیم که در زیرزمین خانه یک سرور پشتیبان یا مدیا سرور داریم.

علاوه بر این واحدهای بزرگی به اندازه‌ی فریزر هم وجود دارد که می‌تواند یک مجموعه‌ی کامل از سرورها را در طول مدت زمان قطعی برق روشن نگه دارد.

مدار الکتریکی چیست ؟ — آشنایی با انواع مدار به زبان ساده

بیشتر منابع تغذیه جوش‌کاری جدید به برق شهری وصل شده، دارای اینوِرتر بوده و از افزاره‌های نیم‌رسانای قدرت (مانند آی‌جی‌بی‌تی) در مدار سوئیچینگ خود استفاده‌می‌کنند، و دیگر نیازی خرید یو پی اس به ژنراتور و ترانسفورماتور ندارند. برای همین اندازه و وزن آنها کاهش یافته‌است.[۱] جستارهای وابسته[ویرایش]

شما می‌توانید برای دوربین مداربسته، کامپیوتر، لوازم برقی خانه، آسانسور و بسیاری از لوازم دیگر از دستگاه یو پی اس استفاده کنید.

Report this wiki page