مشاوره کنکور

Wiki Article

لطفاً خود را جراحی نکنید . شاید شما بدانید قلب و ریه تان تقریباً کجا هست ، اما جزئیات فراوانی وجود دارد که با یک میلی متر خطا جان شما به خطر می افتد .

پس اینجا لزوم مشاوره کنکور، کسی که شما رو به خوبی بشناسه، با نقاط قوت و ضعفتون آشنا باشه و همینطور به تمام منابع کمک درسی موجود شناخت کامل داشته باشه و بدونه که چه سبکی مناسب چه نوع تیپ شخصیتی هست، کاملا احساس میشه.

مشاوره برای کنکور یک قیمت ثابت و ساعتی دارد و برای همه ی رشته ها یکسان است .

این سوال کمی چالش برانگیز است و دانش آموز را مضطرب می‌کند اما نترسید! سبکی نو اینجاست!

یکی از خدماتی که در مشاوره کنکور آنلاین صورت می پذیرد، پاسخ به این سوال است که برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟ که این پاسخ برای تمامی دانش آموزان ضعیف تا قوی می تواند متفاوت باشد.

مشاوره کنکور انگیزشی چیست ؟ شما بهرحال در مسیر در جاهایی ناامید می شوید و دچار افکار با خطاهای شناختی بسیار مخربی می شوید که اعتماد به نفس و انرژی روانی شما را برای ادامه دادن مسیر خدشه دار می کند .

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

پرسیدن سوال درست از مشاوره کنکور به نظر موضوعی ساده است ولی در عین سادگی برای مسیر تحصیلی بسیار مهم است.

شما همانطور که برای خرید کتاب و ثبت نام در کلاس بودجه ای رو در نظر می گیرید ، باید به نحوی بودجه ای برای مشاوره کنکور هم در نظر گیرید و واقعیت تلخ این است که بدون مشاور خوب و هزینه کردن برای مشاوره کنکور شما قطعاً به بیراهه خواهید رفت .

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات مطرح شده برای تیم مشاوره کنکور، پیگیر بودن مدام آن ها در رابطه با درس خواندن و روند پیشرفت شما دوستان عزیز است. اگر مشاور خصوصی کنکور، پیگیر کار شما و برگزاری منظم و مرتب جلسات مشاوره کنکور نباشد شما هم بعد از مدتی انگیزه مشاوره کنکور خود را از دست می دهید و مانند سابق درس نمی خوانید.

شاید این طور حرف زدن کمی زیاده روی به نظر برسد اما واقعیت این است که یک مشاور بد کنکور بیش از نبودن مشاور کنکور به شما لطمه می زند و در انتخاب مشاور باید خیلی دقت کنید .

جهت مشاهده منابع درسی کنکور سراسری بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

استراتژی بزرگ‌‌ترین ، بلند مدت‌ترین و عمیق‌ترین مفاهیم هدف شما است .

Report this wiki page