مشاور کنکور تلفنی

Wiki Article

مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همواره آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان در حوزه های مختلفی مانند ثبت نام در مدارس و دانشگاه ها، انتخاب رشته دانشگاه های دولتی و غیر دولتی وزارت علوم و بهداشت و .

داوطلبانی که نیاز به مشاوره تحصیلی دارند؛ می توانند از طریق تماس تلفنی به پاسخ مناسب برسند و از سردرگمی در خصوص سوال ایجاد شده خصوصا در امر انتخاب رشته کنکور در ذهن خود رها شوند. در واقع با اجرای مشاوره تحصیلی تلفنی توسط مرکز مشاوره گروه هیوا متقاضیان می توانند بدون محدودیت مکانی در اکثر نقاط کشور و بدون مراجعه حضوری با هر گونه امکانات رفاهی از قبیل دسترسی به شماره تلفن ثابت و یا گوشی موبایل با کارشناسان هیوا در ارتباط باشند.

معرفی رشته ادبیات و علوم انسانی برای هدایت تحصیلی پایه نهم

بعد به فکر کنکورم که تجربی رشته ای هست پر مخاطب و زرنگ و من اصلا دوست ندارم بدبخت بشم و باعث سر افکنی باشم میخوام یک رشته برم و توش بدرخشم و قبول بشم دانشگاه ملی نه آزاد بعد سر کار بشم نمیخوام رشته ای برم که نتونم سر کار بشم

چگونه در طول یک ترم درس بخوانید که در انتهای ترم در مواجهه با امتحانات با مشکلی روبرو نشویم و سپس در انتهای دوره کارشناسی بحث آزمون کارشناسی ارشد و باز مشاوره تحصیلی کنکور مطرح می شود و سپس انتخاب دانشگاه و گرایش به میان می آید و در ادامه این مسیر برای آزمون دکتری هم همین روال دنبال می شود.

در مشاوره حضوری مشاور مربوطه می تواند با مشاهده داوطلب از شخصیت و اخلاق فرد متقاضی با خبر شده و طبق شناخت شخص مورد نظر به راحتی می تواند صحبت های خود را انتقال دهد؛ اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

کارشناسان مشاوره تلفنی از ابتدا تا انتها کنار داوطلبان ارشد هستند و آن‌ها را در این مسیر سرنوشت ساز راهنمایی خواهند کرد.

اما اگر باز هم سوال یا موردی در این رابطه دارید، حتماً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا به خوبی راهنمایی تان کنیم. موفق باشید.

بعد از قبولی و سپس ثبت نام در دانشگاه، دانشجویان می توانند از طریق مشاوره تحصیلی با سیستم های دانشگاهی آشنا شوند.

حقوق – زبان و ادبیات فارسی – زبان و ادبیات عرب – مترجمی زبان عربی – ادبیات و زبان عربی – الهیات و معارف اسلامی – دبیری علوم دینی – علوم اسلامی – علوم قرآنی – فقه و حقوق اسلامی – علوم سیاسی – علوم قضایی – پلیس قضایی – حکمت اسلامی و فلسفه – فلسفه

روانشناسی – علوم تربیتی – راهنمایی و مشاوره – مطالعات خانواده – کتابداری – دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی – کاردانی تربیت بدنی و علوم ورزشی

واقعا برای خودم و برای کشورم مشاوره تلفنی کنکور متاسفم که مشاوران مملکت ما اینطوری هستن

زهرا گفت: آذر ۳۰, ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ سلام من در رشته مهندسی نرم افزار کارشناسی خودم گرفتم میخوام بدونم برای رشته من هم مشاوره کنکور ارشد دارید؟

سلام میخواستم بدونم چطور هم باید جراح قلب بشم وهم دکتر قلب یعنی جفتش چطور میشه

Report this wiki page